Subject: FW: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 16:29:40 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/25/9554-6

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liina Mürk - INFRAGATE <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 3:53 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere!

Vastavalt saadud tagasisidele 03.02, esitan uuesti kooskõlastamiseks
’’Lennujaama lõunaala kinnistu lähiala DP ÜVK liitumisrajatiste
projekteerimine’’ AS Elveso tellimusel, töö nr RAE54/19-24.

Uuendatud projekt on leitav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/gd5arze3asevz3605f9u8/AJdLL8AxYY9Rl0VQzAagO
5c?rlkey=45vtjmcsf3pmd07v9yhvbjsal
<https://www.dropbox.com/scl/fo/gd5arze3asevz3605f9u8/AJdLL8AxYY9Rl0VQzAag
O5c?rlkey=45vtjmcsf3pmd07v9yhvbjsal&st=86zi7hjx&dl=0> &st=86zi7hjx&dl=0

Oleksin väga tänulik, kui Teil oleks võimalik kiiresti kooskõlastus
edastada.

Parimate soovidega

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 3. veebruar 2025 14:11
To: Liina Mürk - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere

Esitatud asendiplaani osas täiendavaid tähelepanekuid ei ole.

PS. lisame juurde, et AS TREV-2 Grupp (tellija Rail Baltic) on esitanud
Transpordiametile projekteerimistingimuste taotluse Suur-Sõjamäe teel
veetoru likvideerimiseks.

Täiendav info aadressil:

https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/16581976

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liina Mürk - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 31, 2025 10:16 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere!

Uurin, kas olete jõudnud saadetud materjalidega tutvuda? Kuna ehitustööd
on juba osaliselt alanud, oleks väga vajalik ka Transpordiameti poolne
kooskõlastus.

Parimate soovidega

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Liina Mürk - INFRAGATE
Sent: neljapäev, 23. jaanuar 2025 16:17
To: 'Laur Kõiv' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere!

Annan teada, et täna on uuendatud saadetud lingil joonist, sest saime eile
Rail Balticult uue kõrgusinfo:

Joonis on leitav siit lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/lc9vkw7tztajt5td0cnd4/AAyUc9XXw7mFY15zZ_bqW
nk?rlkey=8esr3xmsii1anx1x2vuka3bwu
<https://www.dropbox.com/scl/fo/lc9vkw7tztajt5td0cnd4/AAyUc9XXw7mFY15zZ_bq
Wnk?rlkey=8esr3xmsii1anx1x2vuka3bwu&st=l53ex0mj&dl=0> &st=l53ex0mj&dl=0

Parimate soovidega

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Liina Mürk - INFRAGATE
Sent: teisipäev, 21. jaanuar 2025 11:24
To: 'Laur Kõiv' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere!

Oleme projekti sisse viinud muudatused/täpsustused ja lisan alla Teie
kirja juurde meie poolse tagasiside punasega.

Joonis on leitav siit lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/lc9vkw7tztajt5td0cnd4/AAyUc9XXw7mFY15zZ_bqW
nk?rlkey=8esr3xmsii1anx1x2vuka3bwu
<https://www.dropbox.com/scl/fo/lc9vkw7tztajt5td0cnd4/AAyUc9XXw7mFY15zZ_bq
Wnk?rlkey=8esr3xmsii1anx1x2vuka3bwu&st=l53ex0mj&dl=0> &st=l53ex0mj&dl=0

Palun andke teada, kui täiendavalt teha täpsustusi/parandusi.

Parimate soovidega

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 3. jaanuar 2025 14:58
To: Liina Mürk - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume täpsustada.

28.06.2024 esitatud nõuete kirjas nr 7.1-2/24/9554-2 palusime juhinduda
projekti koostamisel Transpordiameti juhendist:
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel ning lisaks tõime välja, et Rail Baltic
Estonia OÜ on projekteerimas riigitee nr 11290 Tallinna-Lagedi tee äärsete
tehnovõrkude ümbertõstmist ja palusime arvestada ümbertõstetavate
tehnovõrkudega.

Palume selgitada, kas veetorustiku rajamisel oleks võimalik arvestada
asjaoluga, et antud asukohta riigiteega ristumist ei rajataks ning
arvestatakse juba ümbertõstetva torustikuga.

Vastus: tegemist on olulise veeühendusega veevarustussüsteemi töökindluse
tagamiseks. Juhul kui Rail Baltica ja antud projekti ehitustööde
teostamise ajad kattuvad, siis on variant mitte rajada antud ühendust,
kuid täna puudub selline teadmine.

Juhul kui ikkagi on vajalik antud lõigus rajada riigiteega ristumine, siis
palume täpsustada, kas antud lõigus on arvestatud olemasolevate
kraavidega. Vastus: projekti on korrigeeritud ja kraavidega on arvestatud.

Transpordiameti juhendi
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel Tabel 1 kohaselt peab veetorustik olema
minimaalselt 1,8m sügavusel ristumisel teemaal oleva kraaviga.

Hetke jooniseid võrreldes, tundub et sügavus pole antud asukohas piisav.

Lisaks palume täpsustada, et hetkel ristub antud projekteeritud veetoruga
RB poolt projekteeritud survekanalisatsiooni torustikuga, kuidas antud
asukohas torustike paiknemine lahendatakse. Samuti palume täpsustada, kas
antud asukohta on võimalik paigaldada sellise suurusega veekaevu,
kanalisatsioonitorustiku paiknemist ja kaugust arvestades. Vastus:
konfliktid oleks olnud võimalik lahendada kaevu rajamisel, projekti on
korrigeeritud selliselt, et veekaev on viidud
survekanalisatsioonitorustikust kaugemale.

Samuti jääb antud veekaev osaliselt kõnnitee katte ning osaliselt
haljasalale. Palume täpsustada, kas katete taastamise osas on võimalik
arvestada, et kaevu ümbert oleks asfalteeritud. Vastus: projekti lahendust
on muudetud, kaev on nihutatud kergliiklustee alla.

Samuti palume täpsustada, kas RB poolt projekteeritud gaasitorustiku ning
side maakaabli paiknemine sügavuse osas on õige (peaksid paiknema
sügavamal). Vastus: projekti on korrigeeritud Rail Balticu poolt edastatud
info alusel kõrguste kohta.

Lisaks palume IKÕ plaanide koostamisel lähtuda Transpordiameti juhendist
lisa 6 ning juurde lisatud näidisest.

IKÕ plaanidele palume lisada puudu olevad tabelid, kajastada kirjanurgas
töö nimetus, töö nr.

Palume parandada IKÕ plaanide loetavust ning eemaldada plaanidelt asjasse
mittepuutuv info (sh kõrgusarvud, üleliigsed kontuurid jne).

Palume IKÕ asendiplaanidel jätta ära tee km nr.

Palume IKÕ plaanidel kajastada katastriüksuste nimetused ja numbrid
loetavalt ja ilma kattumisteta.

Vastus: IKÕ joonised korrigeerime kohe peale Teie tagasisidet plaanilisele
lahendusele.

IKÕ plaanide tingmärkides palume kajastada ka kaevude ja siibrite tähised

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liina Mürk - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, December 11, 2024 3:37 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere!

Annan teada, et eile saadetud lingile on torustike kausta lisatud nüüd ka
binditud dwg joonis. Lisaks täpsustasin üle, et torustike trasseeringus
oleme lähtunud detailplaneeringust sh Kuusiku kinnistu juures nii nagu ka
telefoniteel rääkisime.

Suur-Sõjamäe 60 juures Suur-Sõjamäe tn alt survekanalisatsioonitorustiku
ei ole pikemalt projekteeritud kinnisel meetodil, kuna kinnistu servas on
aed ja Lennujaama kinnise territooriumi servas ei ole võimalik teha
piisavas suuruses kaevikut, et torustik saaks olla kinnisel meetodil ka
kõnnitee all.

Palun andke teada, kui on täiendavaid küsimusi.

Parimate soovidega

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Liina Mürk - INFRAGATE
Sent: teisipäev, 10. detsember 2024 16:37
To: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine

Tere!

Esitame kooskõlastamiseks projekti ’’Lennujaama lõunaala kinnistu lähiala
DP ÜVK liitumisrajatiste projekteerimine’’ AS Elveso tellimusel, töö nr
RAE54/19-24.

Projektile on ehitusluba väljastatud ja kõikide võrguvaldajatega sh Rail
Balticaga projekt kooskõlastatud, kuid kahjuks on tekkinud olukord, kus
nimetatud projekt ehitusloa taotluse jooksul läbi EHR-i Transpordiameti
poolt kooskõlastati (09.08.2024 Eve Härm), kuid tänaseks on selgunud, et
kooskõlastati ainult lennundust puudutavat ja sisestati EHRi üldine
kooskõlastus ning ei edastatud projekti edasi teistele osakondadele
tutvumiseks.

Hetkel on käimas ehitushange ja väga palun, et Teil oleks võimalik antud
projekt kiiresti üle vaadata ja väljastada kooskõlastus/tagasiside.

Projekt on leitav siit:

<https://www.dropbox.com/scl/fo/b22o850gu0zmp9pijvhc4/AP34p_Q38TfQkDTF4Rwo
7Kw?rlkey=fm4duj88nnajn1e69civ597u6&st=a7u8pbcf&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/b22o850gu0zmp9pijvhc4/AP34p_Q38TfQkDTF4Rwo7
Kw?rlkey=fm4duj88nnajn1e69civ597u6&st=a7u8pbcf&dl=0

Jääme lootma Teie kiirele tagasisidele, palun andke teada, kui on
küsimusi.

Parimate soovidega ja ette tänades

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.